Un nou concept after school adus de Loredana Mocescu in judetul Prahova

Unul dintre cei mai cunoscuti consilieri pentru dezvoltare personala din judetul Prahova, Loredana Mocescu aduce un nou concept de after school pentru prichindei. De asemenea, Loredana este educator parental, dar si un vorbitor motivational important, care impleteste viata profesionala de minune cu cea personala, fiind si mama a doi baieti. In cariera profesionala a desfasurat activitati multiple printre care activitati ale profesiei de actor, functionar public, director de sucursala de banca, dar si organizator de evenimente.

Totodata a mers la nenumarate cursuri din diverse arii, care au determinat-o sa realizeze un nou proiect legat de after school. Noul proiect after school se bazeaza mai mult pe nevoile emotionale ale coiilor si se numeste „Zen After School New Educational Concept by Loredana Mocescu”. Acest nou concept si-a inceput activitatea din data de 1 august 2019 sub forma mai multor ateliere pentru scolari, dar si prescolari.

In atelierele desfasurate sub forma jocului sunt tratate, de altfel, stările emotionale ale copiilor precum: timiditatea, teama, furia, dar si altele, acestea fiind emotii care ii pot bloca pe copii in dezvoltare, daca acestea nu sunt gestionate intr-un mod corect. De altfel, Zen After School se adreseaza tuturor copiilor de la clasa pregatitoare si pana la clasa a IV-a, activitatile acestui concept fiind structurate in functie de gradul de pregatire al copiilor, avand in vedere si programa scolara nationala.

Cei mai multi dintre prichindeii inscrisi la acest after school fac parte din categoria prescolari formandu-se grupe de maximum 15 elevi. Potrivit prahovaeconomica.eu, Loredana Mocescu a declarat cu privire la acest nou proiect:

„Vom veni in sprijinul invatatorilor pentru ca doar in echipa putem sa ajutam copilul. Poate o sa fie socant pentru invatamantul de stat, dar eu voi merge catre acele scoli unde sunt copiii inscrisi si voi discuta cu cadrele didactice, pentru a ajuta copilul acolo unde invatatoarea sesizeaza ca mai trebuie lucrat si de dezvoltat cate ceva. La scoala nu este timpul suficient pentru a face tot ce e de facut. Ne vom ocupa de trei aspecte: primul este cel care sa raspunda nevoilor fizice: copiii vor lua masa aici si se vor odihni daca doresc, pentru ca vor sta la noi pana la ora 18.30 cand vor veni parintii sa ii ia, al doilea este dedicat nevoilor emotionale si discutiilor despre ce il framanta pe copil: ce i-a placut sau nu i-a placut in acea zi si ne vom gandi cum putem depasi si rezolva acea problema. Sunt instrumente pentru viata pentru ca scoala nu are atata timp sa dezvolte comportamente si aptitudini de care avem nevoie in societate. Iar cel de-al treilea tine de rezolvarea temelor, pentru ca e un aspect foarte important in dezvoltarea elevilor. Pentru asta am adus o doamna profesor care nu s-a regasit in invatamantul de stat si pe mana careia mi-as lasa oricand copilul”.

Prin urmare, Loredana crede ca majoritatea parintilor ar trebui sa-si inteleaga mult mai bine copiii si de asemenea sa petreaca mai mult timp cu ei, dar si sa-i inteleaga si nu sa-i bruscheze de fiecare data asa cum se intampla din ce in ce mai des in societatea noastra din prezent.

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.